Klachten / Niet tevreden?

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, we raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, dit kan door te mailen naar klantenservice@famozo.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur;
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
AfterPay

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 04-05-2020 - Zeer goed verpakt kon echt niets mee misgaan. Super goed...  lees meer
  • 03-01-2020 - Mooi artikel, snelle verzending!
    Reactie naar aanleiding van de aankoop van...  lees meer
  • 03-01-2020 - Artikel snel geleverd en voldoet aan de verwachting
    Reactie naar aanleiding...  lees meer
Plaats een bericht
© 2011 - 2020 Famozo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel