Klachten / Niet tevreden?

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, we raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, dit kan door te mailen naar klantenservice@famozo.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
AfterPay

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van alle leuke Famozo items, nieuwe collecties, kortingen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Aanmelden
© 2011 - 2022 Famozo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel